Harper was op "Vandaag"... bespreken van haar hoofd diagnose en het vooruitzicht dat ze slechts een paar maanden te leven zou kunnen hebben.Een zeer intelligent Harper van A genoemd, "als je sterft, bent u niet echt een mislukking.Een je bent gewoon iemand die kanker had, en dat is het resultaat." Harper zei ook dat ze houdt haar geest beschikbaar voor wonderen.
No comments:
Post a Comment